Familjemys i vardagen..

Skrivet 2010-01-20 @ 17:08:50
Onsdagen är äntligen här och med den Dagis planneringsdag. Till att börja var jag lite orolig eftersom David måste jobba och jag inte får lyfta Lelle,men fy vad mysigt vi har haft det än så länge. David fixade så han kunde jobba hemifrån och jag sitter här i köket och arbetar på laptopen medans Elliot hoppar mellan stolar och mitt knä.
Varm choklad tända ljus och en mysig spellista gör att januari mörkret håller sig utanför fönstret i vinterkylan och vår lilla familj kan njuta av allt härligt som kommer av att vara tillsammans. Spild mjölk, "jag vill ha bilen gråt" sänggos och självklart massa pussar och kramar. Ibland är det så skönt att bara få vara tillsammans en vanlig dag och göra enkla vardags saker sida vid sida, det är inte ledigt det är bara bättre :)

Kommentarer
Postat av: mandy

UPPDATERA =) pusssssss

2010-03-23 @ 22:24:11
URL: http://trustworthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback