15 min of fame....

Skrivet 2009-11-11 @ 14:18:29
Skön dag. Gick upp fixade frulle åt med Elliot och David, allt gick ganska lugnt trots den vanliga tidsbristen och iväg till daqis bara 5 minuter sena riktigt najs ...jämnfört med dom vanliga 15 >.<

Kul dag med mycket att göra, plannera mammas 50års resa, börja arbeta på broschyren till smyckena och så självklart dags att sminka mamma.

Kyrkan ska vara med i lokal tv och Mamma och dom andra pastorerna ska spela in små julhälsningar.
Efter en härlig kina lunch (som dock för tillfället gör sig påmind) har jag nu kört över till Pingstkyrkan och spacklat min mor vacker...are än vanligt. "Nej mamma, man måste ha lite mer ögon mejk på tv det ser inte konstigt ut."
Och allvarligt tallat hon é snyyyygg hihi ;P
Pappa har också kommit vid det här laget och typ tagit över regi haha det blir säkert jätte bra. Jag tror dock att han é liiiite nervös eftersom han ska sjunga men det é helt ok han é bäst och blir han glansig kan jag nog  tänka mig att pudra på honom lite med ;P

Dunder paret. Dom är otroligt söta tillsammans, lite tjiv och ret men alltid med glimten i ögat och en extrem förståelse för vem den andra personen är helt enkelt en oslagbar duo.

Hollywood nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback