Rosa Princess klänningar och glitter

Skrivet 2009-11-03 @ 10:42:43
Rummet snurrar nästan. Runt mitt huvud ser jag små fé trollspön, glitter, hello kitty leksaker och barbies. Igår var vi på ultraljud och fick veta att det blir en liten flicka i april! Helt otroligt, jag kände på mig att det var en pojke med Elliot och nu att det var en tjej men det känns ändå så otroligt att få höra "det är en flicka". I två år har jag gottat mig i coola manchesterbyxor och grabbiga grejjer och det är alltid lika kul att (ok inte alltid men nästan alltid lika kul) att leka bilar med min lilla kille, men det här är en helt unik omgåg bebis, något alldeles nytt. En liten tjej med fluff och glitter och tjolar Moahahaha!! genus kiss my ass! det här kommer bli grymt! OMG! vad ska hon heta!!! ok så vi har lite förslag men favoriten é fortfarande Elvira och det känns lite mycket med två barn som har namn som börjar på El- vag vet inte, jag gillar Lily men David tycker att det är för kort och tycker bättre om Esmeralda...ännu ett E namn UGH. Dessa problem haha det är rolilga grejjer i alla fall. Åh vad det pirrar kan knappt vänta till 7de april...mars kommer sååå vara den längsta månaden på året 2010. Nä nu ska jag gå och förlusta mig i sollentuna cetrums nya butiker titta på rosa bebis kläder och äta lunch innan jag ska tillbaka och arbeta. Muahz

Kommentarer
Postat av: Mandy

I love you and will spoil the baaaaaaby =P

2009-11-07 @ 12:49:11
URL: http://trustworthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback